Hürriyet

15 Ağustos 2011 Pazartesi

EMMA STONE SAÇ RENGİ

Bir dönem sarı saç renginden dönmek için tercih edilen ilk renk karameldi.Sarı saçlı olarak bildiğimiz kızlar saçları açılmaktan yıpranınca yada Tv de koyu saçlı oyuncular moda olunca çözümü karamel(nefret ettiğim bir renk oldu mok rengi ve koyu turuncu arasındaki renk yelpazesinin hepsine verilen ad)boyatır oldu.
Geçen gün kuaföre gittim size karamel gider dedi
Ben ise gözlerine bakıp açıklama yapmaktan yorulmuş bir ifadeyle hııı diyebildim.....
Emmanın saçı sanırım sarının üzerine boyanmış tarçın bakır ve karamel arası bir renk gelde kuaföre anlat .
Klasik cevap
Kuaför :SİZE OLMAZ BU SAÇ
Ben:Neden
Kuaför:Bu saç aslında bu renk değil ışıktan böyle
Ben:Hınk nasıl yani mor mu aslında
Kuaför:Orielle açmak lazım saçı(oo korkutma cümlesi ,kesin vazgeçer)
Ben:Hımmm aşama aşama açan açıcılar var
Kuaför:Gel ben sana krepe röfle yapayım (yeni kuaför repliği :) yani yeni moda gölge)
Ben:Sen en iyisi düz fön çek(en garantisi :))))


1 yorum:

  1. ahahah süper ben de maalesef hiç güvenemiyorum kuaförlere.Bizim istediğimizi değil kendi istediklerini yaptıkları için genelde =)

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli