Hürriyet

19 Ağustos 2011 Cuma

İLK EL BOYAMASI ÇANTAM PARİS













Çantam sonunda bitti aynı anda hem apolet, hem bilezik hemde boya yapmak yordu.Butik için hazırladıklarımın hep el oyalıyan şeyler olması gerçekten hem beni oyaladı hemde aşırı odaklanmam nedeniyle uykusuz bıraktı.



Bugün çanta için kombin yapacaktım ancak dün gece 4 de hastalanan kızım 6 ya kadar kustu.Şöyle anlatayım hastalık fobisi olan ben mahvoldum midesini üşütmüş dedi babası.Doktor eş hem iyi hem de kötü... İyi yönleri hastanede işlerin kısa sürüyor ve durum kontrol altında oluyor ama eşim pediatrist değil ve ben çok telaşlıyım.Klasik doktor yaklaşımı iyileşir bol su bol dinlenme gibi klasik cümleler havada uçuşuyor.Şimdi benim fıstık iyi bol bol çay içti :).O benim en değerlim..Sadece benim mi ailedeki isimler anlatıyor sarınırım



Annesinin Birtanesi



Babasının Kuzusu



Babannesinin İlacı,



Büyükbabasının Kraliçesi



Amcasının Sultanı



Anneanesinin Prensesi



Dedesinin Kaymağı,komandosu



Teyzesinin Montisi.....



O bizim herşeyimiz






2 yorum:

  1. Harika olmus eline saglik,blogu u yeni kesfettim uyenim
    Bende beklerim bloguma
    Sevgiler
    Duygu

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş, kombin yaptın mı merak ediyorum :)

    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli