Hürriyet

22 Kasım 2010 Pazartesi

Yağmur Botları















Bu ara bizde pek bir popüler olan yağmur botları geçen sene ABD ve Avrupa oldukça rağbet görüyordu.Özelikle Hunter botlar yurtdışında pek bir popüler UK sitesinde fiyatları 65 sterlinden başlarken ABD de 125 dolardan başlıyor.Türkiyede henüz satışı yok merkezi İngilterede ...Ben özellikle romantik görünüme sahipli çiçeklilere modellere bayıldım.Klasik modellerinde konyak rengi ve yeşil rengi favorim.Gümüş olanda gri ve beyaz kıyafetlerle gerçekten iyi kombinlenebilir.
En üstteki resim benim tchibo botlarım, eşimin annesi hediye aldı.Tchibo belki biliyorsunuzdur bir alman markası ve ürünleri oldukça kaliteli.Fiyat kalite dengesini çok iyi tutturmuş bir firma ayrıca çocuk ayakkabılarını,ev aletlerini ve kahve makinasını da öneririm.Kauçuk olması nedeniyle başta eşim önyargılı yaklaştı ancak rahatlığını görünce oda ikna oldu. 37-38 numarası bana rahatlıkla oldu.İnce çorapla herhangibir vurma problemi yaşamadım kapalı mekanlarda hafif kokması dışında bir şikayetim yok.Kokmasının nedeni kauçuk olması ben plastiğe tercih ederim.
Tchiboya uğrayın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli