Hürriyet

26 Kasım 2010 Cuma

Göz Kalemlerim



Selam herkese dün ve ondan önceki gece sağlık sorunları nedeniyle oldukça stresli ve tempoluydu.Neyseki sorunsuz halloldu ve pazartesi günü benim ve ailem için sonuçlarının iyi olacağına inanıyorum.

Göz kalemlerim aslında çok yok çünkü son 3 yıldır göz makyajım mascara ve göz altı kapatıcısından ibaret.Yeni yeni kalemlere merak sarmaya başladım üniversite yıllarına dönüş sanırım.....

1.Beyu Soft Liner 672 made in Germany


Bu kaleme bayılıyorum hem ışıltılı hem de çok kalıcı üstelik çok kolay sürülüyor fiyatı 23 tl idi sanırım.Tavsiye edilir.



2.Beyu Soft Liner 664 made in Germany


Çok hoş canlı bir mavi bunu gece mavisi rimelimle kullanmak için aldım


3.Loreal Contour Khol Denim Blue 138


Adı üstünde denim blue satıcı kız bayağa bir övdü sürümü kolay ,dağılmıyor koyu mavi bir renk siyaha yakın tavsiye ederim.

4.Alix Avien Eyeliner 304

Alix avien en beğendim kozmetik markası.Rujları inanılmaz kalıcı ve güzel ojeleri çoğu iyi markayla yarışır ve kalemleride çok güzel.Sürümü kolay ve renk yoğunluğu çok güzel tavsiye ederim.


5.Verita eye pencil 121

Kuru kullanışsız ve sürümü oldukça zor kısaca kötü ,zaten neden aldım bilinmez satıcı gazı olsa gerek.

6 .Bourjois SMOKEY Effect no72 Dark purple

Fotoğrafta net çıkmamış bordo ile mor arası bir renk arkasında dağıtmak için fırçası var ben beceremedim.Kalemin özelliği şu far gibi gözünüzün üstüne sürüp daha sonra fırçasıyla dağıtıyorsunuz dumanlı yani smokey bir hava veriyor.Elin üstüne rahat sürülüyor ancak göz üstünde biraz sıkıntılı.Ayrı bir post yapacağım bu kalemle ilgili.

7.Cecile All DayPrformance Eyeliner 13
Hayal kırıklığı ...Tamamen rengine ve ışıltısına kandım ve de aslında el üstünde kalıcılığı iyi ,göz gibi çevresi elin üstü ile aynı yapıda değil tabii...Yumuşak bir yapısı olması nedeniyle göz altınıza düz bir çizgi çekemiyorsunuz dağılıyor topaklanıyor vb vb..Yazın ise asla kullanılmaz, dağıldı ve göz etrafımda yorgun bir ifade yarattı.

8.Carla Prestige 48

Tipik parfümeri ürünü fiyatına göre performansı gayet iyi yumuşak yoğun renk veriyor ve kuruma olmadı ,uzun süre gidiyor tavsiye edilir.

9.Deborah Extra Eye Pencil 01

Mascarası muhteşem çıkınca ve de Estee Lauder ın yan ürünü denilince atladım fiyatı ucuz değil ama rimeldeki performansı göremedim.Yumuşak hatta fazlasıyla diyebilirim renk yoğunluğu müthiş 10 saniye sonra sabitlendi ama en ufacık nem temasıyla dağılıyor ne yazıkki.

Özetlemek gerekirse koluma sürdükten sonra yıkamadım kalıcılık olarak en fazla

BEYU,DEBORAH ve LOREAL kolumda yoğun olarak kalmıştı

Kuru elimle çıkarmaya çalıştım

BEYU ve DEBORAH yine kaldı.

Elimi hafif nemlendirdiğimde ise Deborah dağıldı tek kalan BEYU oldu.Kalem savaşlarının galibi BEYU oldu siyahı listemde şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli