Hürriyet

21 Kasım 2010 Pazar

Aspirin Yün Battaniyem ve kızı =)

Aspirin
Kızı

Örgü denilince akan sular durur bende hem çok severim hemde çok çabuk sıkılırım.Nasıl bir paradoks bu denilebilir ama cevabı şu ki kısa sürede biten örgüleri çok severim.Ev yarım kazaklarla dolu ancak eşimin baskısıyla yavaş yavaş bitiriyorum.Bir kozmetikçilerden bir de yüncüden asla boş çıkmam.

Gülten annem ise tam bir örgü ve dikiş duayenidir.Onlara gidince biraz üşüdüğün zaman yada hafif bir kırıklığın varsa hemen bir çay demler ve aspirini verir.Aspirin o bildiğiniz ilaç değil iyi kalitede 2 kazağın sökülerek orta boyda bir battaniye haline getirilmiş hali.Bu iki kazak eşim ve erkek kardeşinin hasta olduğunda terleyip hastalığı atması için imdada yetişirmiş.Kazaklar eskiyip küçülünce annem onlardan ufak bir battaniye örmüş.Bende ondan esinlendim ve evdeki eski artık yünlerden battaniye ördüm.Genelde fark edeceksiniz pembe ve yeşil tonları.Eksik kalan kareler için yeşil ve pembe tonlarında ipler aldım.

Battaniye 5 numara şişle örüldü 42 parçadan oluşuyor. Kışın üstüme alıp filtre kahve ve sıcak süt içmeye bayılıyorum.Kızım ve eşim göz koyunca kuzenim imdada yetişti kızıma yavrusunu ördürdü.Eşimden fırsat kalırsa bende kullanıyorum sırada ona örmek var anlaşılan.Bu arada bunu bitirmem bir milat oldu bana, kimse tutamaz beni artık çünkü yaklaşık 4 ay sürdü bitirmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli