Hürriyet

6 Ekim 2011 Perşembe

DIY ÇAY KUTUSUNDAN KALEMLİK


















Selam herkese çanta boyama aşkıyla eve o kadar çok boya almışımki küçük evimize artık sığamaz olmuştuk.Eşinizin çalışma odası varsa beni çok iyi anlarsınız kendine ait bir odası var(gerçi ben yavaştan ele geçiriyorum) kütüphanesi kitapları cdleri artı bizimkinin birde HAMMOND ı var yani odadanefes alınmıyor.Bir kütüphanenin 2 rafıda bana yetmiyor.

Bende boyaları azaltmak amaçlı ahşap boyayayım dedim.Aromatik çay tutkunu olduğumuz için ev atmaya kıyamadığım favori çayım Twinings kutularıyla dolu.Kızımın odasının her yeri yüz çeşit boya kalemiyle dolu bende böyle bir proje geliştirdim.

Önce kutuyu 3 kat FOLKART Lavender rengine boyadım.Kapağı ise FOLKART Lemon Yellowa boyadım. Ardından sprey vernik geçtim ama ben sprey verniği hiç sevemedim en yakın zamanda mat vernik alıcam.Ardından Erdoğan düğmeden aldığım hazır objeleri Guterman kumaş yapıştırıcısıyla yapıştırdım.İşte sonuç

Nasıl beğendinizmi?










8 yorum:

  1. süper olmuş canım ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Princesscim

    YanıtlaSil
  3. Mayka'cığım bak buradaki biraz hesaplı.
    http://www.shopcraftworld.com/Casting-Resin-Transparent-Dye-Kit_p_14205.html

    YanıtlaSil
  4. Buradaki kalıplar da hesaplı:)
    http://epoxyjewelry.com/2-part-supplies.html

    YanıtlaSil
  5. Kutuyu ve kapagı ayrı renkte boyamanız nefis olmuş. ellerinize saglık..

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık çok şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık, çok güzel olmuş .)

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli