Hürriyet

4 Ekim 2011 Salı

DERS ÇALIŞMACA BLOG YAZMACA VE HOBİLER BERMUDA ÜÇGENİ






KPSS meredi ve ben inatlaşan 2 keçi konumundayız,şimdi diyeceksiniz yaş gelmiş neredeyse 35 e çoluk çocukta var otur evinde.Yoo inatçıyım işte ,geçen sene yarım yamalak konsantrasyon engellemeleriyle aldığım 80 beni delirtiyor.İnatta nereye kadar , çalışsam gam yemeyeceğim.Sınava hazırlanma sürecinden hiç bir zaman hoşlanmadım çünkü uslanmaz bir meraklıyım.A kitabında ne yazmış oo B kitabınada bir bakmalı C kitabı özetim için faydalı olur.Dur be kadın seç bir kitap çalış işte yok illaki en az 3 kaynaktan karma özet çıkarılmalı,renkli kalemlerle ve inci kıvamındaki yazıyla tabi.E sonuç yetişemeyen dersler ve yazmaktan tutulmuş bir kol.

Detaylarda boğulan ben aslında zeka konusunda da fena sayılmam ama ne işe yarıyor hiç.....

Kendinle hesaplaşmakta cabasıda cabası;

Blogum benim dikkatimi dağıtıyor az giriyim bari(iç ses ;çok çalıştın bir bak çekilişe yeni başvuru varmı,lookbooku bir incelesem,resin için resim baksam internette bla bla bla bla)
Biraz önce Vatandaşlık çalışıyordum ki kendimi post yaparken buldum.Olmaz bir çözüm olmalı diyorum bir plan yapılmalı :(.

2012 benim son girişim olacak sınava.Neden bu kadar hırs fukarasıyım bilmemki

Anahtar kelime KONSANTRASYON sanırım

Biraz sizi ihmal edicem ,zaten Oxfortumuda beğenmediniz :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli