Hürriyet

20 Kasım 2010 Cumartesi

Flormar Terracotta




Aslında önyargılı bir insan değilim ama bundan yaklaşık 10 yıl önce yeni makyaj yapmaya başladığım zamanlarda flormar vardı yada ben pek bir ilgisizdim far olayına.Kalıcı olmayan uçuşan sürdükten 10 dakika sonra kaybolan renkleri oldukça zevksiz farları vardı.
O yüzden flormara hiç bakmadan transit geçerdim.Zaten genelde alışverişimi Sephora İnglot ve Ykm den yapıyorum.Ancak bazen yolum parfümerilere de düşüyor.Flormar dedikleri zaman sağ elimi kaldırıp yo yoo hiç göstermeyin tarzı sinir bir hareket yapardım.
Ancak son 2 yılda flormarda birçok şey değişmiş ambalajları renk kartelası ve kalite.....
Tekli mat farları inanılmaz kalıcı ,yoğun ve yumuşak sürümlü.Genelde tekli farların 4 lü ve 6 lı farlara oranla daha kaliteli ve yoğun olduğunu düşünürüm ancak flormarın dörtlü farlarıda oldukça iyi.Gloss konusunda seçiciyim loreali çok başarılı bulurum ama mutlaka flormardan bir gloss edineceğim.
Geçen haftalarda watsonda flormarla ilgili bir kampanya vardı ve bende allık ve terrocota powder aldım.Öncelikle şunu söylemeliyim Ykm de ve boynerde çalışan boya küpüne batmış full makyajlı sizi ilk gördüğünde tek kaşı havada süzüp beğenmeyen satıcılardan nefret ederim.Nedense hiç biri güleryüzlü değildir sadece bilgi almanıza gıcık olur satış yoksa ilgi yok mantığındadır .Genelde %80i cahildir %10 u biraz bilgili %5 orta seviye de bilgili yani epiderm tabakasını fransanın bir şehri sanmıyor.
Bronzlaştırıcı pudra dediğiniz zaman max parlak, simli ve koyu renkleri verirler ki arap bacı olun.Beyaz tenli isenizde mutlaka cevap şudur size olmas z yi bilerek s diye yazdım.Yeni nesil böyle konuşuyor.
Neyse konuya gelelim flormarın terrocota farını aldım ve beğendim.NO 23 Çok parlak ve simli değil.İki tonu var birbirine uyumlu ister karıştırıp sürün isterseniz ayrı ayrı renkler bence çok güzel seçilmiş.Kalıcılığı güzel ama biraz cildi kurutuyor bence mutlaka altına nemlendiricinizi veya makyaj bazınızı sürün derim.Fiyatı tabiki Lancome Dior veya Chanele göre uygun .Kısaca Flormar kiosklarına haksızlık etmeyin ve ziyaret edin eliniz boş çıkmayacaksınız.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli