Hürriyet

2 Şubat 2011 Çarşamba

DISNEY STORE












Yaşım 33 henüz 34 olmadım ama ŞUBAT 15 de yolun yarısından bir önceki yaşta olacağım.Ama kızımla çizgi film seyretmekten,kokulu silgiler almaktan,disney karakterli tshirtler giymekten,saçlarımı saç örgüsü yapmaktan ve kırtasiye dünyasında kaybolmaktan vazgeçemiyorum.Zaten yeni tanıştığım insanlar çocuğum olduğunu duyunca şok geçiriyorlar :))) bizde genetik :) 20li yaşlarda görünüyorum...
ABD gitme planlarımızda ilk hedefimiz DİSNEYLAND sanmayınki kızım için tabiki benim için,şaka bir yana Pluto ve Donald Duck hastasıyım Mickie de fena değil ama işte...
Disney Store tabi benim hayalim,gerçi Barselonadaki pek bir küçüktü ama ABD deki büyüktür..
İşte storedan seçtiklerim ziyaret etmek isteyen olursa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli