Hürriyet

13 Şubat 2011 Pazar

ULUSOY FACİASINA RAĞMEN DÖNDÜM


Beni seven ve izleyenlere selamlar ve sevgiler,

Bir haftalık İstanbul tatilinden dün akşam döndüm ve hala çok yorgunum.Çünkü 6 saatlik yolculuk 10 saatten fazla sürdü ULUSOY firmasını bir kez daha kınıyorum...

Çok zevkli çıktığımız yol otobüsün önce durup kalkmalarıyla tatsızlaştı ardından İzmit girişinde 15 dakika durucağız dendi yarım saat ,1 saat derken 3 saat bekledik.En sinir bozucu olan ise her sorduğumuzda bilmiyoruz denmesi ve yarım ssatte biter denmesiydi ve hostun(höst demek daha uygun olur aslında)ters ve agresif tavrıydı.

Hatta yeni otobüs gelecek bile dendi :(. Allahtan otobüs çocuk doluydu ve MC DONALDın bulunduğu üst geçitin orada durmuştuk çocuklar birbirini oyaladı.Kızım höstten daha uyumluydu.Birşeyler yendi ,yolcular kendi aralarında gruplaştı,istişareler yapıldı,biraz dolaşıldı fakat vakit geçmedi ve yeni arkadaşlıkların başlangıcı yapıldı.

Sonunda yola çıktık bu seferde tuvaletin kapısı bozuldu :(..Düşünün kapıyı bir yolcu tutuyor öbürü tuvalete giriyor.Ara ara üst tarafta mont ve eşyaların konulduğu dolapların kapakları kendiliğinden açılıp durdu otobüs dökülüyordu.Tecrübesiz höst,aşırı kibar şoför,agresif tamirci,kopuk kulaklıklar,altı olmayan otobüs arkası fileleri,ters açılan kültablaları,1980lerden kalma atari oyunları ile ULUSOY bence ancak 1990 ların lüks firması olabilir.Ayrıca sunum ve içecek çeşitliliği çok başarısızdı.

Üstelik bu kadar olaya dilenen kuru bir özür o da höst tarafından oldu tamda anlaşılmadı.Tam bir rezaletti.Bir daha ASLA ULUSOYA adımımı atmam.Anneme yakın diye almıştım bu son oldu.Varana devam.....

Bu arada SNOOD ÇEKİLİŞİNİ YARIN YAPACAĞIM yorgunluğum nedeniyle lütfen kusura bakmayın... İSTANBUL alışverişim ve dahası için izlemeye devam....

1 yorum:

  1. tam bi rezalet.
    hiç ulusoya binmedim.
    isabetli bi karar vermişim deme ki :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli