Hürriyet

17 Haziran 2011 Cuma

DIY TSHIRT KOLYE



Ne zamandır diy yazısı yoktu.Aslında kafamda fikirler sürekli uçuşuyor ama bu ara nişan telaşı ,kızımın 1.sınıf mezuniyet gösterileri, rejim derken dağıldım.Artık İstanbulda kafamı toplarım bu pazar gidiyorum dinlenmiş ,yeni ciciler ve yeni fikirlerle dönücem.Artık ayakkabı boyama işine sıcak bakıyorum benmaykashop yenilecek ,yepyeni takılar ve ayakkabılarla bomba gibi gelicem. Blogda ne giydim yazısı daha fazla olacak sanırım Eylülü bulur.Asıl sürpriz Eylülde olacak bakarsınız bende moda konusunda eğitim almaya başlayabilirim.Yukarıdaki resimdeki ister snood isterseniz kolye diyin aksesuarlar tshıtten yapılmış bayıldım ama yapılışı ile ilgili bilgi bulamadım.

Not:Resimler alıntıdır.Aşağıdaki link orjinal sayfası yapan olursa benimle paylaşsın karşıklı fikir alışverişi yapalım.

1 yorum:

  1. bende düz renkli şallarımı böyle kullanıyorum genelde. tabi bunlarda kumas olarak değişik ve hoş duruyor.

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli