Hürriyet

11 Haziran 2011 Cumartesi

KEPEKLİ UNDAN HAFİF KEK



Herkese iyi cumartesileri malumunuz bilen bilmeyene anlatsın Aralıktan beri amansız bir diyetteyim.Nedeni bilinmeyen kilo verememe sürecimde metabolizma hızımın 700 civarında çıkışıyla rahatlamıştım.Rahatladım derken zayıflayamama nedenimi öğrenmiştim sonuç dersen koca bir SIFIR OLDU.

Diyetisyenimle geçen 4 aydan sonra anladımki ben zaten az harcıyorum ve az yiyorum sonuç olarak da aynı kiloda kalıyorum.Kendime normal ye fazla yak sloganını geliştirdim.Önce diyetisyenimden ayrıldım ve ardından haftanın hergünü en az 1 saat tempolu yürüyüşe başladım 4 ayda 2 kilo veren ben geçen 1 haftada 600 gr verdim.Hatta bugün bile yürüdüm spora başladığımın ilk 2 haftasında tartı gram oynamadı 3.hafta başında ise 600 gr gitti kas oranım kesin arttı ve bence yağdan 1 kiloya yakın verdim.Kendime ödül olarak da bu keki yaptım.

TARİF

2 su bardağı kepekli un

1 tam ve 1 bardağın beşte biri kadar şeker(yarım su bardağı pekmezde olur)

3 yumurta

yarım su bardağı erimiş FORMUM sütlü margarin

2 paket droetker gurme vanilin

2 çay kaşığı tarçın

1 paket kabartma tozu

1 su bardağı yüzde elli yağlı süt

kek hemen pişti 180 derecede 40 dakikada tabi fırına göre değişir şimdiden afiyet olsun ama siz siz olun 1 dilimden fazla yemeğin.Pekmezle beraber kuru meyvelerde ekleyebilirsiniz.

1 yorum:

  1. canımm umarım başarılı olursun herşeyden önce mutlu olmaktan vazgeçme, motivasyonunu her zaman üst düzeyde tut, ben de zamanında 14 kilo verdim ve inan verdikçe daha da sağlıklı beslenceksin ;)

    http://verry-merry.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli