Hürriyet

12 Ocak 2012 Perşembe

BEN GELDİM TEMBEL MAYKA



Selam sevenlerim okuyanlarım ne kadarda özlemişim sizi.Neler mi yaptım, öncelikle zamanımı en çok çalan TAŞINMA telaşım vardı.Evet taşındım Oran Şehri civarında geniş ve güzel bir eve geçtim.



Yoruldum ve bunaldım ama deydi.Bu arada annemde İstanbuldan Ankaraya taşındı.Kardeşiminde Marttaki düğünü için hazırlıkları devam ediyor.Yani tatlı telaşlar.



Bir yandan KPSS derdim var :) statüs memurus olma yolundaki azimli ilerleyişim devam ediyor.



Unutmadan yeni evimdeki en güzel detay kendime ait bir hobi odamın olması :).Bence müthiş oldu gönlüme göre dekore ediyorum.Ayrıca ABD den resinlerim için kalıplarım geldi yeni takılara yelken açmalı :).


Kızıma bu aralar bale için Lavanta kokulu yünden tozluk örüyorum biraz kokoşluktan zarar gelmez.

1 yorum:

  1. annen hoş gelmiş ankaraya o zaman :D
    kolay gelsın sana cnm
    merak etmeye baslamıstım seni
    işlerini hallet ve hemen bi twittr hesabı al seni bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli