Hürriyet

17 Ocak 2012 Salı

HOŞGELDİN 2012







Bu yıl yılbaşından birşey anlamadım ne yazıkki..Taşınma telaşı, yeni eşyalar,eşimin taşınma fobisi,kızımın servis değişikliği derken klasik 2012 den ne bekliyorsun listesi yapamadım.Genelde 10 maddelik bir listem olurki gerçekleştirdiğim pek nadirdir.


Ama her sene bıkmadan usanmadan bu listeyi yaparım.Spora başlanacak,kilo verilecek,kızla daha verimli vakit geçirilecek bla bla bla.....


Listeyi hazırlamak aklındakileri hayata geçirmeyi kolaylaştırmıyor onu gördüm.Tembellik ve uyuşukluk hayatımızı o kadar sarmalamış ki akıldakiler hayata dökülemiyor.Kardeşimin düğünü 3 Mart ve ben hafif kilo aldım ve diyet yapamıyorum.Halbuki bu düğünde güzel görünmeyi çok istemiştim hep :).


Bu sabah kızım anne neden spor yapmıyorsun dedi ve baledeki bazı hareketlerini gösterdi.Sanki çok kolay spor yapmak diye geçirdim içimden ama zor olanı başarmak değilmidir insan haz veren.


Her yaz, önümüzdeki yaz fit olucam diye söz vermiyormuyum kendime?Neden kendime verdiğim sözleri tutmuyorum bu yıl LİSTEMDEKİ TEK MADDE KENDİME VERDİĞİM SÖZLERİ TUTMAK olacak.(Buraya yazmak sayılmaz umarım büyüsü kaçmaz)


PS.Kardeşimin düğün fotolarını mutlaka koyacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli