Hürriyet

15 Temmuz 2010 Perşembe

SOLOTİCA Hidrocor Verde Marine




Yine bir solotica yazısıyla başbaşayız.Brezilya menşeyli soloticayı size fotoğraflarla tanıtmaya çalışıcam.Soloticaları türkiyeden sahibinde.com dan ya da adreselens.com dan satın alabilirsiniz.Fiyatları 145 ile 185 tl arasında değişiyor.

Size tanıtacağım solotica HİDROCOR serisi; rengin adı ise Verde Marine.Yani deniz yeşili de diyebiliriz yada deniz mavisi.Hidrocor serisi, soloticanın haresiz ve en opak(geçirgenliği en az olan ve en kapatıcı)lens grubu.
İlk resim karanlık ortamda flaşla çekildi.
İkinci resim ise tamamen günışığı ve flaşsız(göz rengim orta kahve)

Verde marine gerçekten mavi yeşil arası güneşte renk değiştiren bir lens olmasına rağmen kahve gözlü olsanızda çok güzel kaynaşıyor gözünüzle.Gözünüzün rengi ne kadar koyuysa o kadar maviye ne kadar açıksa o kadar yeşile bakıyor.Ben çok beğendim turkuaz rengi.Arkadaşım Özlem sağolsun bana lensini denetti ve fotoğrafladık.
Ama en yakın zamanda Solotica Hidrocor serisi bir lens edineceğim.Bu arada Hidrocor'un Azul(lacivert mavi),Mel(ela yeşil),Verde(koyu yeşil),Graphite(gri mavi),İce(gri) renkleri bulunuyor.

5 yorum:

  1. Cor verde_marine i bir ara düşünmüştüm. Hoş ben soloticanın bütün renklerini ara ara düşündüm :))Çok da güzel bir renk, gözünle iyi kaynaşmış ama bence grafite, ice ya da mel kadar doğal değil.. Ama hiç mavi bir lens edinmediğim için cor azula karar verdim bakalım nasıl olacak..

    YanıtlaSil
  2. sana yakışmayan var mı didoşcum bende cristale kaydım sanırım

    YanıtlaSil
  3. Crystal harika bir renk canım, ceydacımda bayıldım. Icemint lerim düzelmezse, (ki düzelmesi için bütün yolları denicem) ben de crystal alıcam..

    YanıtlaSil
  4. icemintlerin düzelecek bende eşime sordum lens de derin bir çizik yoksa düzelir dedi merak etme

    YanıtlaSil
  5. Berrancım öncelikle hayırlı olsun blogun bu benim ilk yorumum olacak :)
    Ben de cor verde marineleri, senin resmini gördükten sonra düşünmüştüm. Henüz almak kısmet olmadı ama aklımda olacak her zaman. Sana da çok yakışmış ayrıca... Corları her zaman çok daha doğal bulmuşumdur, bu örnekte de görüldüğü gibi gözle çok iyi kaynaşmış.

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli