Hürriyet

13 Temmuz 2010 Salı

Solotica

Bende her kadın gibi değişikliği çok seviyorum.En risksiz ve kolay olanda tabiki lens.Saç gibi değil ve kendinizi kuaförün hain ellerine teslim etmeden değişiyorsunuz.Birçok lens kullandım freshlook,Bousch and Lomb,Tanita Tikaram,Adore,Amazon ve tabiki Solotica.
Gelelim Soloticaya Brezilya yapımı bu lensler bu aralar Türkiyede pek bir moda oldu.Damarlı bir yapıya sahip olmamaları ,opaklık dereceleri farklı 3 seri üretmeleri ve birçok renk seçeneği sunmaları bunda oldukça etken oldu.
Ben Natural colours için üretilmiş en opak olan Topazio,Quartzo ve Esmeralda üçlüsünden Esmeralda kullanıyorum.Resimlerini en kısa zamanda sizinle paylaşıcam.
Esmeralda tam bir çimen yeşili ve gözü çok güzel kapatıyor çünkü opaklık derecesi çok fazla.Tabi bazıları çok soğuk bulabiliyor ancak yeşil lensim olsun illede belirgin olsun derseniz ben tavsiye ederim.

3 yorum:

  1. tam senin rengin.bu arada blogun hayırlı olsun canım ben sedefbyo

    YanıtlaSil
  2. :))) bizi gidi solotıcacılar bizi:))
    hala bunlara gözüm doymuyor ,harika bir lens ve konforu süper....

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli