Hürriyet

24 Temmuz 2010 Cumartesi

BODY SHOP

Vanilla Body Lotion
Vanilla Bath and Shower Gel

Coconut Body Scrup



Şimdiye kadar hakkında çok yorum okuduğum Body Shop'a Babalar Gününde uğradım gerçi YKM nin içindeki Body Shoptu ama ürün çeşitliliği fena sayılmazdı.Asıl merakım ürünlerin doğal olmasıydı.
Öncelikle peelingler ilgimi çekti çünkü vücudum keseye başladığımdan beri acayip soyuluyor ve bu yaz tatile gitmem zor olacağı için bronzlaştırıcı öncesi peeling arayışındaydım.Birçok ürün denemiş biri olarak peeling konusunda özellikle vücut için biraz acemiyimdir.Neyse en çok sevdiğim koku ve aroma Hindistan cevizi ve vanilya olduğu için(sanki kendime hediye alıyorum ama ne de olsa otlanıcam).Peeling Coconut Body scrup aldım inanılmaz hoş bir kokusu ve çok güzel iri taneleri var.Ben peelingin cildimi hafif pembeleştirmesini seviyorum ki bu ürün tam istediğim gibi çıktı.Eşimde bayıldı :).
Peeling yanında Vanilla Bath And Shower Gel aldım ki buram buram vanilya kokuyor.Eşim ve ben musk ve vanilya kokusu hastasıyız zaten.Cildimi kurutmadı ben çok beğendim.

Ve en son olarak banyo sonrası nemlendirmesi için Vanilla Body Lotion aldım kokusu şampuan kadar vurucu olmasada sıcak yaz akşamları banyo sonrası parfüm niyetine bile kullanılabilir.Biraz yağlı ama yazın güneşten kuruyan cilde süper gelicektir.

Bunlar eşime ama gizli gizli bende kullanıyorum.Bunların yanında hediye olarak peeling veya krem seçmem gerekiyordu bende Japanese Cherry Blossom Body Butter aldım ama çok yağlı ve yoğun sanırım butter olmasıyla ilgili ama ne yapalım arada kullanmaya çalışıyorum kokusu eh işte.. neden aldım kızım durmuyordu ve o seçilmiş oldu :-P.
Bence Body shopa uğramadan geçmeyin derim.Özellikle far ve allıklarına da göz atın.Aldığım ürünlerin herbirinin fiyatı 30 tl civarında.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli