Hürriyet

24 Temmuz 2010 Cumartesi

BENEFİT


Selam,


Bugün size Sephoradan aldığım Benefitin bir ürününden bahsedeceğim.Ürünün adı Don't Stray.Vadettikleri farı ve concealeri kalıcı yapmak.Ben aslında göz altımdaki koyu halkaları kapatma amacında değildim far bazı almaya girmiştim.Bu ürünü hem göz altını topaklanma yapmadan kapattığı hemde farı kalıcılaştırdığı için tercih ettim.

Kıvamı inanılmaz yoğun ama bir o kadar da hafif.Kalıp gibi olmuyor kokusuz(ben önem veriyorum).Kapatıcıya bile gerek kalmıyor tek renk olması belki dezavantaj ama zaten kapatıcı altına sürülüyor.Ben hergün sadece onu sürüyorum tenimin açık olması nedeniyle göze batmıyor.Koyu tenliler ve bronzlaşmışlar için açık durabilir.Gramajı piyasadakilerinin neredeyse 2 katı(10 ml).Fiyatı tuzlu 75 ytl ama değer bence.Bence kullanım süresi 4-6 ay arası tabi makyaj sıklığınıza göre değişebilir.Kısacası kesinlikle tavsiye ederim.Size bir tüyo elinizi yumruk yapıp üst kısmına deneyeceğiniz ürünü sürün elinizi açtığında aralara doluyorsa çizgi çizgi duruyorsa kaçının.

Sephoraya gidince bir ürün daha beğenmiştim Benefitten mutlaka onu alıcam.Cildi pürüzsüleştiren bebek cildi gibi yapan bir makyaj bazı.Bir dahaki yazım umarım onun hakkında olur.:-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli