Hürriyet

15 Temmuz 2010 Perşembe

İNGLOT Duraline






Merhaba,


İnglot konusunda yazmak istediğim o kadar yorum var ki..Park Bravo bünyesinde kozmetik satan ve o gruba ait bir marka.Far çeşitleri ruj ve oje çeşitleri inanılmaz.Kendimi kaybediyorum her gidişte.Paletinizi kendiniz oluşturabiliyorsunuz.Yani 4 tane istediğiniz renk farı bir palete koyuyorlar.(tabi seçebilirseniz)


Paletinizi farlardan oluşturabileceğiniz gibi palete far yanına allık ve rujda koydurabiliyorsunuz.Paletlerin kapakları özel bir mıknatıs sistemi içeriyor ve 2 paleti üst üste koyunca birbirine yapışıyor ve far kapağı kırılma problemi yaşamıyorsunuz.(en yakın zamanda elimdeki far paletinin fotolarını ekleyeceğim) 4 lü paleti indirimden 80 ytl ye almıştım.Fiyatlar lancome kadar pahalı olmasada yüksek ama kalitesi MAC ile yarışır özellikle farları.


Önümüzdeki ay uğramayı düşünüyorum özellikle ruj için.Bu arada ben Panora alışveriş merkezindekini ve Armada'dakini tercih ediyorum.(esp Panora )


Size bu yazımda Duraline den bahsedeceğim Inglottan toz far alınca 30 ytl ye gelen toz farı sıvılaştıran bir ürün.Bir damla elinize veye gözünüzün üstüne damlatıyorsunuz ve toz far kalıcılaşıyor.Kullanımı çok kolay kapağının üst kısmındaki yere bastırınca sıvıyı içine çekiyor ve bastırınca akıtıyor. Ben pek beğenmedim.Kalıcı yapması iyide uygulaması zor elimde hazırlayıp sürmeye kalkınca yarısı elimde kalıyor ve topaklanıyor.Swatchlarını en yakın zamanda yaparım.Farklı markalardaki toz farlar ve duralinli halleri...


Bana sorarsanız

Fiyat:****

Kullanım süresi:*****
İşlevsellik:**

Tavsiye:**



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli