Hürriyet

1 Mart 2012 Perşembe

LOREAL SMOOTHING RESURFACING BASE















Makyaj malzemelerim bittiği için geçen gün toplu bir alışveriş yaptım hepsini tek tek tanıtacağım.İlki Cecile Anti Wrinkle Fondötendi ikincisi Clarinsin bazına benzetip aldığım %30 indirimden kaptığım Lorealin makyaj bazı.

Makyaj bazımız pembemsi renkli,yoğun,hafif kremamsı,sürümü biraz zor bir ürün.Cildim karma ancak nemsiz bir cilt.Ürünü kışın artan nemsizlik çizgilerime fondötenin dolmaması için tercih ettiğimi söylemeliyim.Daha önceleri bir uzmanın tavsiyesiyle Clarinsin bazını ince formlu bir fondötenle karıştırıp kullanıyordum aynı amaçla aldım.Ancak Cecile fondötenin altına olmadı çünkü Cecile de çok yoğun.Ürünü parmakla yedirerek iyice yaymalısınız ve miktar olarak az kullanmalısınız.Başka tip fondötenle (daha akışkan)mutlaka deneyip mutlaka yazıcam.

Kısacası bence ağır bir ürün ama testerını deneyip karar verin.YKM lerde indirimde.
NOT:Bu ara makyaj malzemelerine ve fırçalara sardım yakında İnglottan aldığım 2 fırça hakkında bir post hazırlayacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli