Hürriyet

26 Nisan 2012 Perşembe

FLORMAR NAIL ENAMEL 238





Klasik bir Flormar Kiosk maceramın sonuçları bu oldu.Geçen hafta ojeye aşerdim resmen.Mint yeşilini özenip aldım ama parmağımda nedense hiç beğenmedim.Golden Rose dan aldığım 132 numarayla kendimce nail art yaptım yakında postu burada olacak.Bu arada 238 e resmen aşık oldum.Fuşya pembesi ama hafif de yanar dönerli ,tek kelimeyle harika,sürümü de ekstra kolay geldi bana...Neredeyse her gün parmağımda,bu arada tırnaklarım bakımsız çünkü bulaşık deterjanı mahvetti tırnaklarımı dermatoloğumun tavsiyesiyle bir ürün alacağım yorumlarımı yazarım.
Sevgiler


4 yorum:

  1. Mint in yapısı kireç gibi ben de beğenmiyorum ama Rimmel'inkini tavsiye ederim, bundan biraz daha koyu ama yapısı daha iyi kesinlikle.

    YanıtlaSil
  2. haklısın akrilik boya gibi :) Rimmele bakacağım sağol :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine flormar cok yakismis. Iyi gunlerde sur :)Takipteyim, ben de seni bloguma beklerim:)Sevgiler.. xoxo

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. renkler süpermiş, tam yaz için.. :)

    http://butikcakebybegum.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli