Hürriyet

30 Eylül 2011 Cuma

DIY OXFORD BOYAMACA



















İlk resimli kendi DIY projemle karşınızdayım.Neler yaptım madde madde anlatacağım.

1.Tesadüfen indirimden gözüme kestirdiğim beyaz Oxfordu aldım ve kebndisini projem için feda etmeye karar verdim.

2.Evde bulunan metalik altın rengi ahşap boyasıyla boyamaya karar verdim.Yeni bir boya almadım aslında sprey düşünüyordum ama neyse dedim başladım boyamaya.2 kat uyguladım diyorum ama üstünden geçe geçe yani siz ona 3 yada 4 diyin.Geniş ve yumuşak fırça kullanırsanız fırça izi kalmaz.
3.Ahşap tutkalını evdeki simlerle göz kararı karıştırdım bu arada ahşap tutkalı yerine başka yapıştırıcıda olabilir hobi marketlere danışın.Önce sade tutkalı fırçayla ayakkabının burnuna sürdüm sonra karışımını (tutkal ve sim karışımı) tutkallı kısma sürdüm.Ardından toz simi üstlerine serptim.

4.Sonra tekrar bir kat daha boya geçtim ayakkabının geneline ve ayakkabının dil kısmını 2 kat boyadım.

5.Sprey vernik geçilecek üstüne ,suya vesoyulmaya dayanması için, ilk istikamet hobi market henüz almadım.

SONUÇ

İşçilik güzel oldu, fikir iyi ,ancak boyanın rengini çok beğenmedim.Son katı daha açık bir renkle geçip verniklicem.














12 yorum:

  1. Harika olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada bağcıkları için ne yapmayı planlıyosun ?

    YanıtlaSil
  3. Kendi bağcıkları beyaz sanırım ya renkli bağcık bakıcam,ya bağcıklarıda boyuyucam ya da organze kurdele kullanıcam :)

    YanıtlaSil
  4. Çok begendim. Gerçekten kusursuz olmuş, ellerinize saglık :) bende denedim ama malesef başarılı olamadım :)

    YanıtlaSil
  5. ama ne kadar güzel olmuş bunlaarrr..bambaşka yepyeni vee çok hoş ellerine sağlık..:)

    YanıtlaSil
  6. Organze kurdela olabilir bağcıklar için,bayıldım projene,birden pembe metalik oxford aşkım depreşti,yapabilirim ben de sanki:)

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Aslıcım
    Permarencim
    Sevgicim
    Semacım
    çok teşekkür ederim.
    Rengini açtım ayakkabının daha güzel oldu en yakın zamanda paylaşım çekişle vereceğim :)

    YanıtlaSil
  9. Düşünce güzel, uygulama da güzel. Renk konusunda parlak renkler zevkim değil ama tamamlayıcı kıyafetle neden olmasın???

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim bende pek kullanmam ama rengi yumuşattım yarın ekleyeceğim siyahla kombinlenebilir :)

    YanıtlaSil
  11. gördügüm en güzel glitter DIY projesi bence! ben de yapmaya çalıştım ama çok afedersin .oka döndü ayakkabılar :D seninki çok başarılı olmuş eline saglık canım ;)

    YanıtlaSil
  12. çekilişe beklerim minikkuş

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli