Hürriyet

29 Eylül 2011 Perşembe

METALİK OXFORD











Nedense Oliviayada ne görsem beğeniyorum kadın çöp poşeti bile giyse beğeneceğim.Nasıl yakıştırıyor nasıl ayarlıyor bilmiyorum ama kendine hep hayran bırakıyor.Zarada gördüğüm Metalik efektli ayakkabı ve giysilerden sonra Dore ve Gümüş rengi herşey dikkatimi çekmeye başlamıştı.

Rococosh da Glitter ayakkabısı giydi ve muhteşem kombinledi bakınız http://rococosh.blogspot.com/2011/09/diy-glitter-ayakkabm-giydim.html

Buradada yapılışı var


Bende özendim yaptım tam bitmedi ama yarın yayınlıcam ilk fotoğraflı Dıy projem olacak.
Beğenilirse çekişilişle izleyicilerimden birine hediye edebilirim.
PS Olivianın bu papili fotoları yeni değil ama metalik oxfordları çok güzel olduğu için ekledim :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli