Hürriyet

20 Eylül 2011 Salı

FLORMAR ALIŞVERİŞİM VE SUPERSHINE MIRACLE U25 OJE











Flormarda ciddi değişiklikler var ,bunu hayret ve mutlulukla izliyorum.Benim genç kız


iken yerli marka olarak Flormar ve Pastel vardı.Flormarın farları pek tercih edilmezdi çünkü kalıcı değildi.Şimdi bakıyorum geçen yıllarda o kadar kozmetik firmasının piyasaya girmesine rağmen Flormar büyüdü ve gelişti.


Özellikle rujlar,ojeler ve farlar konusunda oldukça başarılılar.Geçenlerde flormar kioskundan alışveriş yaptım.Pretty serisinin rujlarına bayıldım ve ne zamandır bloglarda gördüğüm Pretty allıklarada baktım.Aldığım allığında postu yakın zamanda karşınızda olacak.


Gelelim ojeye ilk katta kapatıcılığı az 2.katta muhteşemyansımalı lacivert mavi arası bir renk oluyor.Işıltıları çok güzel ancak ojenin şişedeki rengine 3 katta bile ulaşamadım.Saks mavisi diyebilirim hem ışıltılı hemde saks mavisi renk isteyenler için ideal.En beğendiğim özelliği ise çabuk kuruması oldu.Altın sarısınıda Metalik trendine uymak için ördüğüm lame bluzumla sürmek için aldım.Yakında göstermeyi umuyorum size :)

1 yorum:

  1. süpershine lip gloss aldm bende kalıcı olduguna inanmayarak =)alırken 6saat kalıcı oldgunu söylediler ama inanmasmda denemek istedim kesinlikle süper kalıcıgılı da rengi de:)

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli