Hürriyet

17 Eylül 2011 Cumartesi

COOPERTONE AFTER SUN

Eşimin Dermatolog arkadaşının tavsiyesi ile kızımıza bebekliğinden beri Coopertone güneş koruma kremi kullanıyoruz.50 faktör ve üstü ile başladık ,gerçi kızımı bebekliğinden bu yana 11 ile 16 arası güneşten uzak tutuyoruz.Bende yaklaşık 8 yıldır daha bilinçliyim, güneşe korumasız çıkmıyorum ,genelde 15 faktör kullanarak başlıyorum ve güneşlenmiyorum.
Ancak son 2 yıldır tatilin ilk günleri güneşe 20 faktör ile .ıkıyorum, ardından 15 ve 6 devam edip güneş yağına geçiyorum.Bir tek Lancester kullanınca soyulmadım onun dışında Hawai Tropic ve Nivea da kaç faktör kullanırsam kullanayım soyuluyorum.Kızım Coopertone ile muhteşem bir renk oluyor ve soyulmuyor.(kızım benden koyu tenli ,ne demişler esmeri okşar geçer beyazı yakar geçer)
Seneye Coopertone 30 larla başlayacağım :)....
Coopertone bu sene bir kampanya yapıp güneş kreminin yanında Aftersun ı hediye olarak verdi.Tatilde ne kızım ne de ben çok yanmadık ve bu ürüne pek de ihtiyaç duymadık.Dönüşte soyulmaya başlayınca denedim ve bayıldım.İnanılmaz hızlı emiliyor,yağlı hiş bırakmıyor ve güzel nemlendiriyor.Kokusu ilaç gibi olmasa daha iyi olurmuş.
Kesinlikle tavsiye ederim ben kışın nemlendirici olarak kullanmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli