Hürriyet

12 Eylül 2011 Pazartesi

DÖVME İSTEĞİM KABARDI

















Ne yalan söyleyeyim istiyorum dövme yaptırmayı.Ancak hem ne yaptıracağıma karar veremedim hem de nereme yaptıracağım konusunda kafamda bir fikir var.Parmak,ense,ayak bileği ve boyun seçeneklerim arasında.Kuzenim ikinciyi yaptırmış görünce cesaret de geldi.Aşkım istemiyor ama vücut benim vücudum değil mi?Çok maymun iştahlıyım o yüzden benim rahat göreceğim bir yerde olmamalı zaten :) bunlarda beğendiklerim ancak kesinlikle 2 cmden büyük istemiyorum

2 yorum:

  1. canım çok sevimli eklediklerin , vucütta senin tabiki özgür iradenle karar vermelisin...Tavsiyem omuz-ense-ayak bileği çok hoş duruyor, çok büyük olmayan ve seni yansıtan birşey seçmen...maıl adresim bloğumda var aklına takılan birşey varsa fikir alışverişi yapabılırız yardımcı olurum cnm her şekilde ;)

    YanıtlaSil
  2. ÇOK SAĞOL seninkinede bayıldım :)))

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli