Hürriyet

24 Eylül 2011 Cumartesi

ODAKLANAMAMA VE KONSANTRASYON EKSİKLİĞİ



Yenimi anladım?Evet .Ancak zaman zaman şüpheleniyordum.Gerçi teşhisi konulmuş falan değil ama bende ciddi bir odaklanma problemi var.Tıbbi adı Dikkat Eksikliği .Aynı anda birçok şeyi yapmaya çalışıp hiçbirine tam odaklanamıyorum.Çanta boyamaya başlayınca bir yandan takı tasarımı için kafa patlatıyorum aynı anda resine kayıyorum ve tabi bir yandan da elimde örgü ,sonuçta yarım kalan örgüler,bitmemiş takılar ve yarım kalan işler..Eeee yani biliyorsun yapma diyeceksiniz :( ama olmuyor.Geç odaklanıyorum,zamanlama problemi yaşıyorum.


Şimdi şimdi bazı şeylerde neden başarız olduğumu anlamaya başlıyorum.Bir işle uğraşırken aklım hep bir diğerinde.Ayrıntıda boğulup işi yetiştiremiyorum,zor beğeniyorum ve mükemmelliyetçiyim.Bu arada ders çalışmalı ve takı tasarlamalıyım...Bense ne mi yapıyorum? Örgü örüyorum..Ama aklımda ders çalışma fikri ve takı var.


Bu konuyla ilgili kitap araştırıyorum bilen varsa tavsiyelere açığım her zaman.


İyi Pazarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli