Hürriyet

15 Nisan 2012 Pazar

HAFTASONU BODY SHOP KAÇAMAĞIMIZ

























Oran bölgesine taşındığımızdan beri pek sevmesemde mekanım Panora olmuştu.Cumartesi kızımın bale çıkışı kız kıza takılalım dedik ve soluğu Tunalıda aldık.Çok yıpranmış zavallı tırnaklarım ve etleri için yağ benzeri bir ürün almayı düşünerek Body shopa daldık.

Aldıklarımı blogger sağolsun toplu fotosunu bir türlü ekleyemedim.


1.BA- YIL -DIM tam nokta atışı oldu.Katikül ve tırnak yağı ,bu ürünün en güzel yanı ise kapakta kullanabileceğiniz ,etleri itme aparatı içermesi.Fırça öylesine yumuşak ki yağı ,inatçı tırnak etlerine ressam edasıyla sürebiliyorsunuz.Kullandım, muhteşem kokusu ve yumuşacık yaptığı tırnak etlerimle mutlu mutlu ellerimi seyrediyorum.Fiyatı 22 tl değer mi KESİNLİKLE.


2.O LA LA Moringa body butter muhteşem bir kokusu var ,eşim bayıldı ,parfümünü mü değiştirdin diye sorunca ne kadar kalıcı ve yoğun olduğunu bir kez daha anladım.Önce peelingi beğendim ,2 al 1 öde sistemine göre aldığım Kakao peelingi yanında bedavaya gelmişti.Kasa önünde 3 al 1 ödeden de Moringa body butter aldım.

Peelingi daha denemedim ama kokusu beni benden aldı.


3.Papatyalı göz Makyaj Temizleyici Başarılı bir ürün ve gerçekten bir iki hamleyle tüm makyajımı temizledi.Rimelim yoktu o yüzden tam yorum yapamayacağım ama başarılı bir ürün.

Büyük boyunu kesin alırım.


4.NUTRIORGANICS Serumunu bayıla bayıla kullandım.İnanılmaz bir tazelik ve ışıltı veriyor kırmızılıkları yatıştırıyor ve pamuk gibi yapıyor.Serumu bitince gündüz kremini denemeliyim dedim gerçi başka body shopta ağır gelir deselerde aldım.Beğendim ancak bence 30 yaş ve üstüne uygun denemeden almayın benim cildim çok nemsizdir.En önemlisi PARABEN VE SİLİKON içermemesi.İçeriğinin %98 Organic maddelerden oluşuyor.Serinin diğer ürünlerini de gözüme kestirdim.


5.CACAO BUTTER PEELING Uzman kız pek bir önerdi Shea alıcaktım ama,etkili alan savunması uygulayınca aldım bakalım henüz denemedim.


6.Kızım seçti 3 al bir ödeden Çilekli sabun :)


7.Palette Deluxe Röfle seti bununla ilgili ayrı post yapmalı hakkediyor.Kuaförlerin şaşkınlıkla karşıladığı benim yaptığıma inanamadıkları set.


8.Kızımın zorla aldırdığı tırnak stickerları


9.Postta görünmeyen ayaklı ayna, 5 tl ye aldım :O.




















































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli