Hürriyet

1 Nisan 2012 Pazar

DERMOKİL SAÇ MASKESİ



Malum daha önceki yazılarımda dermokil markasından ve türk firmalarını sonuna kadar desteklediğimden bahsetmiştim.


Saçlarımda herhangibir işlem olmamasına güvenerek ve birde ara boy olmaları hasebiyle bayağa bir ihmal etmiştim.Baktım uçlarda kırıklar almış başını yürümüş.Üstelik saçlı derimde sivilcelenmeye ve döküntüye müsait.Mevsim dönümleri işkence oluyor bana uzadıkça evde sıkı topuzlardan vazgeçemiyorum özellikle ders çalışırken.


Saçlarım kötüleşti....Önce pahalı ürünlere gitmeyeyim dedim silikonu var parabeni var var da var..Dermokil saç maskesini denemeye karar verdim bu arada pek de ucuz sayılmaz 19 tl.


Yapısı yüze sürülen çamur tarzı maskelere benziyor ve içi pütürlü.Aslında saçımdan kolay çıkmayacağını başta anlamıştım ama denemeye karar verdim.


Diplere ve uçlara dağıttım ve 10 dakika bekledim.Durulama esnasında çok zorlandım saçların arasına karışan pütürler bir türlü gitmedi ve saçlarım sertleşti birden.Banyodan çıkınca anladım ki bu ürün saçtan çıkmamış.Diplerde bir karışıklık açıyorum saçı kuruturken parmaklar saçların arasına girmiyor.Diplerde bir birikme mi oldu anlayamadım.Neyse ilginç olan saçlarım acayip hacimlendi ve sabah kalktığımda nemli tatil yörelerinde olduğu gibi saçlarım dalgalanmıştı.Kısacası ya uygulama yanlışlığı oldu ya da ürün saç maskesi olmaya uygun değil.


Kısacası ben beğenmedim.Bir dahaki sefere sadece uçlara uygulamayı düşünüyorum.Deneyip mutlaka paylaşacağım.


Bir daha alırmıyım?HAYIR



1 yorum:

Yorumunuz değerli