Hürriyet

13 Ocak 2011 Perşembe

DANTEL ELBİSENİN CAZİBESİ












Nisan ayında önemli bir davette giymek üzere elbise arayışındayım aslında diktirmeyi düşünüyorum ancak fikir almak için dantel detaylı modellere bakmaya karar verdim malum bu sene pek bir moda dantel.Araştırırkende bu modelleri çok beğendiğim için sizinle paylaşmak istedim.
1.Elbise bir valentino celebrityi çıkaramadım desem ancak muntazam bacaklarına ve fiziğine muhteşem olmuş o yüzden birincim o..
2.Ah Salma ah nasıl güzel ve karekterli bir yüz öyle çok seviyorum bu kadını elbisenin detaylarında dantel ve kumaşın geçişlerine bayıldım ve ince belini çok güzel vurgulamış kendisi kalbimin birincisi....
3.Haydeninki hem cesur hem de iddalı onun da sırt detayına bayıldım şahane olmuş
4.Olivianın kötü giyinmiş fotoğrafı neredeyse yok gibi ,elbisede ona çok gitmiş masallardan çıkmış masum prenseslere benzemiyor mu?
Bence dantel ağırlıklı giyinmek için ince ve narin bacaklara ihtiyaç var ayrıca dekolte noktasının dozuda iyi ayarlanmalı yoksa ucuzluğa giden yol pek bir kestirme olur...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli