Hürriyet

13 Ocak 2011 Perşembe

ZAYIFLAMA HAYALLERİ







Selamlar yarın tartı günüm bakalım kaç kilo vermişim :).Senelerce üniversite hayatında 50 kiloyu zor görmüş,mango 34 bedeni daraltmış,ne yese kilo almayan,zarada en küçük bedeni bile bazen bol bulan ben.Evet 60 lı kilolarda olmak ve yaklaşık kızımın doğumundan sonraki 4 yıl boyunca aktif olarak diyet yapan ben en fazla 60 kilo olmuştum.60 sınırının altına inemedim diyet yaptım,spor yaptım,aç kaldım,tok kaldım,farklı diyetler denedim banamısın demedi....
Bir bünye nasıl böyle değişti tabi iş inada bindi bu sefer ,inada binince yıpranma başladı bende neden ????

2 hafta önce karar verdim diyetisyenim Duygu hanımla tanıştım herşeyi anlattım.Beni sabırla dinledi ve metabolizma hızımı komplike bir aletle ,dinlenik vaziyetteki oksijen tüketimimi baz alarak ölçtü.Sonuç benim için en büyük cevap olacaktı 4 yılın cevabı ve metabolizma hızım 1200 min olması gerekirken 700 çıktı yani çok düşük.Sevindim bir yandan sorularımın cevabı buydu çünkü ohh dedim.Sonra hızlandırmanın yolu çok az tükettiğim kırmızı etten geçiyormuş :(.
Bana özel diyet listemi zaaflarımı(ÇİKOLATA ve sütlü tatlılar) dikkate alarak hazırladı.2 haftadır tatlı isteğim kesildi :))))).Bakalım bu hafta ne gitti benden eğer veremediysem çok üzüleceğim.Meyvamı aksatmadım ama spor ve su eksik kaldı bu hafta.Diyet yapanlara kolaylıklar dileyerek fit günler dilerim.

Bu arada yaza hayalini kurduğum bikiniler yukarıdakilere benziyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli