Hürriyet

16 Ocak 2011 Pazar

PASKALYA YUMURTASI



Her ay kızımın okulunda bir ülkeyi tanıyıp onunla ilgili bir obje veya resim yapıyorlar.İlk ülke HOLLANDA idi ve eşimle kanalları,değirmenleri,lalelerin resmini yaptılar meğer yarışmaymış kızım 3.olmuş.Bozuldular bayağa bir 3.lüğe, sonraki proje JAPONYA oldu ben işe elimi attım.Bu arada proje çocuğun değil aile ile birlikte yapılıyor.Benim yaptığım kimonolu bebek birinci olmuş ehim ehim.:))).

Bu ayın konusu ROMANYA bende araştırdım kendilerine özgü el yapımı nakışları ve paskalya yumurtaları pek bir ünlüymüş.Yarın ahşap yumurta alacağım ve paskalya yumurtası boyayacağız kızımla.Bir de geleneksel kumaşlarının deseninden kitap ayıracı düşünüyorum. Paskalya yumurtalarına bayıldım sizinle paylaşmak istedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli