Hürriyet

19 Aralık 2010 Pazar

DEMİ VS JLO


JLO anne olduktan sonra sanki güzelleşti kendine geldi ve eski haline göre daha fit görünüyor.Gerçi abartılı kalçaları ve kısa bacaklarıyla hiç bir zaman çekici olmamıştı.Üstelik eski kocası Ben Affleckin ilginç açıklamalarından sonra pek bir soğumuştum.Gerçi latinler için her zaman hollywood rüyasının prensesi oldu JLO.Marc Antony ile evliliğini ise hiç anlayamadım.Neyse konumuza gelelim lanvin elbise içinde çok şık duruyor Deminin elbisesine göre bu renk benim daha çok hoşuma gitti.Takılarda kıvamında, kolye belirgin olunca küpede sadeliği tercih etmiş bir tek ayakkabı seçimi farklı olabilirdi diyorum 10 üzerinden 8 veriyorum.

Demi zaten son 5 yıldır muhteşem görünüyor genç damadın etkisi büyük sanırım.Aynı zamanda doğru yapılmış estetiği de unutmayalım Charlienin Meleklerindeki kötü ama seksi kadın görünümünü elde etmek için yaklaşık 250 bin dolar harcadığı söyleniyor.Elbiseyi çok iyi taşımış ancak elbise bordo ya da farklı bir renk olsa belki daha güzel olurmuş.Klasik ayakkabı takıntım benim, daha şık birşey seçebilirmiş çok klasik bir ayakkabı olmuş.10 üstünden 7 diyorum sevmesemde JLO daha çok baktırdı kendine sizce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli