Hürriyet

4 Aralık 2010 Cumartesi

CUMARTESİ SÜRPRİZİ

toplu resim


SARAYBOSNA Kalp kutusu


Bulgaristandan Keçi sütlü krem ve Fransadan Kayısı peeling


Kazakistan Keçe Çantam

İsrail Ahava



Kazakistan Paşmina Şal



Mısır Yastık kılıfı



Eşim bana bugün çok güzel bir sürpriz yaptı beni Dışişleri Mensuplarının Eşleri Dayanışma Derneğinin kermesine götürdü .Geçen sene gitmiştik ve ben çok beğenmiştim tüm elçilikler ulusal ürünlerini ve yemeklerini uygun fiyata satıyor ve elde edilen gelirle yardıma ihtiyaç kişilere burs veriliyor.
Bence mutlaka gidilmesi gereken bir organizasyon, bu sene Pera Palasta oldu.Öncelikle tavsiyelerim 10 da açılan bu kermeste birşeyler almak ve ezilmek istemiyorsanız 9 da kapıda hazır olun.Davetiye ile giriliyor yada kapıda 3 ytl gibi düşük bir ücret ödeyerek girebiliyorsunuz.
Eğer Ahava ürünlerini beğeniyorsanız ilk olarak İsrail standına gitmelisiniz açıldıktan yaklaşık 15 dakika sonra tüm ürünler bitmişti ben bir el kremi ve 5 adet tester yüz maskesi kapabildim.Ardından kozmetik için Fransa reyonu iyi sayılırdı Sephora nemlendirici 50 ytl idi açıkcası denemediğim ürünlere burda pek yönelmedim.Parfümlerde maksimum fiyat 125 ytl ancak çok çeşit yoktu.DURANCE setleri 15 tl ye bulabiliyordunuz tabi ezilmeden bakabilirseniz.Kıbrıs reyonundan Hellim peynirimizi aldık almasaydık kızım bizi eve almazdı kendisi hellim delisi,ceviz macunu ve turunç macunu adık.Diyeceksinizki macun nedir, Kıbrısta reçele macun diyorlar .Alman ,Bulgar ve İtalyan reyonlarından Şarap ve bulgar reyonundan ayrıca erik rakısı aldık.
Gelelim Afrika reyonuna mutlaka uğrarım Zulu kabilesinin el emeği ürünleri çok hoşuma gidiyor.Geçen sene ZULU kabilesinin fertleri tarafından yapılan ve karşı cinse mesaj niteliğinde olan love letter almıştım işlenen boncuklara rengine göre mesaj veriyorlar.Bu sene el boyaması magnet aldım Afrikayı mutlaka görmek istiyorum.
Sonra farkında olmadan kendimi Azerbeycan ve Kazakistan reyonları arasında mekik dokurken buldum keçeler ve paşminalar muhteşemdi eve dönünce neden daha fazla almadım diye çok pişman oldum.Kalabalık sıcak derken ne ürünlere rahat bakabildim nede seçebildim kapanın elinde kalıyordu.Kazakistan reyonundan fotoda mavimtrak çıkan aslında çok tatlı koyu bir yeşil olan saf paşmina şal ve keçe çantayı kaptım.Kaptım diyorum çünkü aldığım şal sonuncuydu.Tabi fiks gittiğim reyon SARAYBOSNA reyonu sevgili babannem orda doğmuş blogun adının Maykası boşnakça anne demek ve isim oradan geliyor.Bu reyonda ürünler çok nadir oluyor kalp şelindeki kutuyu alınca pek bir duygulandım.Anneannemin memleketi Selanik reyonunu geç farkettim ve selanik işleri uçmuştu.Kozmetik reyonundan bir tane parmak uçlarımda binbir şekle girerek kaptığım ve markasını sonradan farkettiğim Yves Rocher Kayısılı peeling ve Regal marka Keçi sütlü nemlendirici alabildim.Keçi sütlü krem muhteşem çıktı markasının regal olması beni güldürsede alışverişin en çok beğendiğim ürünü oldu.
Mısır tarihi hastası olarak geçen sene Ra nın gözü yastık kılıfı alabilmiştim bu sene ise bu yastık kılıfını aldım yine tek kalmıştı :(..
Seneye blogumu takip edenler bu kermesin yerini ve zamanını önceden öğrenebilecekler :)şimdilik bu kadar unutmadan keçe çantanın aynısından yapmak istiyorum çok şirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli