Hürriyet

7 Aralık 2010 Salı

DERMOKİL Saç kremi ve El Kremi











Selam sonunda hafta ortasına geldik cumadan sonra en çok sevdiğim gün Çarşambadır.Beni takip edenler bilir Dermokilin maskesini çok sevmiştim ve ben bir ürünü tutarsam seriyi tamamlarım.
Saçlarımı küt kestirdiğimden beri saç kremine ihtiyaç duymuyorum aksine uzak duruyordum çünkü saçımda boya ve işlem yok.Yağlanmaya müsait saçımı saç kremi oldukça ağırlaştırıyordu .Bir ara Otacının saç kremini kullandım ama kokusu dayanılmazdı zor bitirdim.Şampuanım Kerastase dengeleyici şampuan memnunum.Kırıksız uzasın diye kullanmaya başlamaya karar verdim uçlarına sürdüm 5 dakika beklettim saçımı ağırlaştırmadı yumuşacık yaptı .Yanlız şunu farkettim ürünlerin kokusu çok önemli ,ben kokusunu beğenmedim biraz hacı yağı kokusu gibi.....Ama vadettiklerini yaptı.
El kremi orta karar ama kışın kullanıma uygun bir yapısı var cildim hemen emdi ve yağlı his bırakmadı.Kısacası saç kremi tavsiye edilir el kremide denemeye değer.Yerli malı yurdun malı :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli