Hürriyet

27 Aralık 2010 Pazartesi

2010 EN KÖTÜ KIYAFETLERİ






1.Lady Gagayı aslında bu sıralamaya koymayacaktım ancak dayanamadım.Lady Gaganın bu fotoğrafını gördüğüm anda irkildim baktıkça dehşete düştüm.Kırmızı dantelde bir kan havası var ve çok itici.Harry Porterdaki LORD VOLDERMORT a benzettim.Dikkat çekmek ya da çirkinliğinin farkında olup başka yönleriyle dikkat çekmek isteyen çok insan gördüm.Ancak çirkinliği daha da çirkinlikle pekiştirmeyi ilk kez Lady Gagada gördüm.KORKUNÇ
2.Bu kadar güzel olup bu kadar çirkin giyinen çok az insan vardır sanırım.Nedense giydiği kıyafetler Rihannayı tıknaz kalın ve çarpık bacaklı gösteriyor.Oysa nadir bulunan doğal bir güzelliği var.Saçıyla oynar tarzıyla oynar ve kendine sarmış sanırım.Elbise nedir anlayan varsa anlatsın bana.ANLAM KARMAŞASI
3.Julien moore un sağ tarafı genç kız sol tarafı nine.Alakasız iki elbise sanki kesilip daha sonra bir araya getirilmiş.Renk uyumu desen korkunç ,modeli hiç söylemiyorum,bu insanlar hiç mi aynaya bakmıyor.BERBAT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli