Hürriyet

21 Aralık 2010 Salı

LCW AYAKKABIM












Lovely shoes semalarında dolanıp o mu bu mu diye kıvranırken LCW ye dalmışım :).Sabah erkendi boştu ve ama ben eli boş çıkmadım.LCW den birşey aldığım görülmemiştir ancak bu sefer napolyon :) ceket ve ayakkabıyla çıktım.Ayakkabı süet görünümlü ama bence kumaş ,rengi çok tatlı bir kahve ve Nine west indirimine kadar beni idare eder.Topuğu yüksek ancak 4 saat dolaştım bana mısın demedi yani rahat.Tek kusuru kalıpları biraz büyük, mesela Nine westte 37.5 giyiyorum 37 si dar 38 bol oldu ki ayaklarım ince ve uzundur.Neyse bence bir bakın XSİDE da bunlar yani daha genç işi ve modern olan koleksiyonu.:)Fiyatı en güzel yanı 35 tl...
Kabanımı ayrı bir post yapacağım efendim :)

3 yorum:

  1. güle güle kullanın. Rastlarsam bende alıcam bu cicilerden.

    YanıtlaSil
  2. bende severek kullanıyorum sağol :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzelmiş ya.
    o kdr aradım yok valla.
    bilmşiyolar bile boyle bir ayakkabının varlıgını.
    güle güle kullan.

    YanıtlaSil

Yorumunuz değerli