Hürriyet

15 Aralık 2010 Çarşamba

YENİ YIL


Bu yıl genel olarak iyi geçti sayılır ,tabi bitmesine sayılı günler var zaman ne getirir bilinmez ama ben 2010u sevdim.Kızımda artık ağacı çıkaralım diyor herhalde yeni yıl ruhu önce çocukları etkiliyor.Her yeni yıl benim için yeni umutlar ve yeni hedefler demek nede olsa planlama uzmanı bir kova kızıyım ben.Her yıl yapılan planlar , verilen sözler spora başlanacak,daha fazla kitap okunacak ,kardeşe ekstra zaman ayırılacak,kızımla daha fazla vakit geçirilecek bla bla bla...
Aslolan şu ki bu yıl kendinize verdiğiniz sözleri tutun ve sevdiklerinize duygularınızı sık sık dile getirin en büyük hediyeniz bunların verdiği huzur olacaktır,bir de unutmadan bu sene sizden asla hediye beklemeyen birine ufak bir hediye alın ben aldım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli