Hürriyet

17 Aralık 2010 Cuma

AŞURE


Dün aşure günüydü ve herşey gibi oda bana babannemi hatırlattı ,bu blogun isminin mayka yani boşnakça anne olmasının nedenide sevgili babannemdir.Tam bir hanımefendiydi temiz,tertipli,düzenli ve harika yemekler yapan.Her bayram bana ekmek kadıyıfı kuzenime tel kadayıf yapardı eline hiç üşenmezdi.Aileyi boşnak böreği yada mantı partilerinde bir araya getirir hepimizle ilgilenirdi.Tabi aşureyide mükemmel yapardı o aşurenin tadını hiç unutmam bir tek anneminki ona benziyor çünkü onda yapmayı babannem öğretti.Ama ben yinede babannemi özlüyorum.Beraber dertleşmemizi ,bana akıl vermesini ,gıdığından öptürmeden kaçmasını ve asilliğini.....Keşke yanımda olsaydın babanne beraber aşuremizi yapıp iki kaynatsaydık...

Rahat uyu mekanın cennet olsun.Ya tebe volim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz değerli